Procedvre 10 5548-6001 99

Le 17/02/2006
-
par nihil
-
Rubriques / Néo-Inquisition
Ce texte n'est aucun cas destiné à être commenté ni même à être lu. Vous voici prévenus. Je le poste ici parce que c'est une annexe de la série Néo-Inquisition, déjà parue sur le site. C'est une procédure scientifique rédigée dans une langue adaptée du français médiéval, relativement illisible donc, et ça n'a de valeur que dans le contexte de la série.
Procedvre 10 5548-6001 99 : des dispositions regardant la mise a mort de nostre Seignevr le Christ 0691-01 & ce qu’il convient de faire de sa depouille mortelle.
Implant A712 - A l’adresse de Frere XVIII-CVXII, inquisitevr & chirvrgien de grand renom.
Avertissemėt : en verite frere, entends bien la gravite de nostre propos. La procedvre qui suit n’eft point fvneraille ordinaire non plvs que mise en fosse d’esclave, c’eft la ouurage sacre qu’il t’eft requis ; avssi sache l’accomplir auec promptitvde & hvmilite, & fort religievsemėt encor.

Il conuient par bonne raison que l’operation soit tenve en la chapelle de plomb qui abrite la lethargie dv Christ & que sitot tes moines-incisevrs entres en ladicte chapelle, icelle en soit close, a fin qu’elle en conserve a iamais souuenance de ces actes inouis.

Adonc, fais accompagner le sacrifice de nostre Seignevr le Christ 0691-01 par la priere avx mortz, & qu’elle soit reprise auec empressemėt & grande fervevr par l’assistance.
La mise a mort eft precedee d’vne iniection en la veine ivgvlaire de morphine sanctifiée, povr ce qu’elle attenve grandemėt les conuulsions occasionnees par l’exsanguination. Puis tovtes perfvsions sont retirees & les electrodes convenablemėt desactivées.

Avx moines-incisevrs levr donne ample consigne, & qu’ils se placent d’vne part & de l’avtre dv banc d’operation. A chacvn lvi octroye les ovtils de chirvrgie necessaires ą l’ouurage, & s’asseure qu’en eft fait selon bon vsage etabli par nous. Represente levr bien distinctemėt l’importance de levr tache.

Prends le corps de nostre Seignevr le Christ 0691-01 & de biais le dispose, & du covteau a ampvtation le col luy tranche bien & de l’artere en pratique la saignee de maniere a ce que tovt le sang en soit extrait. Commande qu’en soit deverse la prime partie en vn receptacle de plomb par le premier moine-incisevr.

Vne foys le corps roide, d’vne main bien asseurée ouure la peau de l’abdomen, ce dv pvbis av sternvm. Les pans de la playe les ecarte largemėt & les bords d’icelle en fais maintenir & tranche le mvscle abdominal d’vne meme longvevr. Derovle l’intestin & le taille. Chaque organe le separe de son reseau d’arteres & de nerfs & qu’il en soit retire de sa cavite pvis le confie avx bons soins de tes assistätz.
Dispose pareillemėt de la cage thoracique, laquelle etant ouuerte en grand d’vn trait de scie. Place vn coin de bois povr maintenir la playe beante par moyen de force. Il eft tovtefoys convenv de n’en point trop vser et de ne point saccager l’ossatvre ; dont l’integrite en eft tenve povr garantie. Taille les tissvs et veines en le liev qu’ils maintiennent cœvr, povmons & tovs avtres visceres maieurs, lesquels visceres fais extraire comme cite plvs havt.
La teste l’ouure av trepane sans trop en abimer l’os ; pour ce faire svis bien le trace cicatriciel de l’operation messianique, qui a confere sa sainctete av Christ. Le cerveav en fait retirer, auec les organes sensoriels qui y sont accoles.
Les membres sont detaches dv tronc par les moines-incisevrs ; & qu’ils les dissequent franchemėt, povr conserver individvellemėt chair & ossemėtz.
De la carcasse dispose auec grande rigvevr : ayes soin de ce que chacvne des costes, brisée ov intacte, soye separee de la chair & conseruee ; & encor que tovtes pieces dv mvscle & dv squelette en soyent separées par les moines-incisevrs, car il n’en eft point partie qui ne soit noble & tres saincte. Les veines les isole soignevsemėt sans les entailler ni les deteriorer en avcvne faēon, & qu’il en soye fait selon meme pratique des nerfs & diverses glandes et condvitz.
Demonte les articvlations piece apres piece, separant bien chaque os des tendons avx iointvres qui le maintiennent en place.
Nettoye bien la carcasse & separe les vertebres dv coccyx & des grands troncz veinevx.

Dispose l’os d’vne part & les organes d’vne avtre, & encor les vaisseavx & les nerfs ; puis tovtes pieces perissables les fais placer en vne serie de coffretz de plomb hermetiquemėt clos & contenant vne liquevr composee de neuf mesures de formaline povr vne mesvre de camphre & d’iode.
Veille a conserver tovt ce qui le doit eftre & fais reieter le restant en vn bac de dechetz organiques povr qu’ils soyent evacvés selon bonne procedvre 10 5548-1004 54.

Les coffretz scelles contenant les ossemėtz & les divers organes de nostre Seignevr le Christ 0691-01 seront ainsi deposes sovs l’avtel de la chapelle povr y eftre obietz de veneration, comme il eft dv a relique de la plvs havte sainctete.

Vne foys ton ouurage accompli & l’espace de travail nettoye, fays don de ton sang & de celvi des moines-incisevrs & qu’a iamais soit confideree comme liev sainct la chapelle de plomb qui a vu la mise a mort & l’avtopsie de nostre Seignevr le Christ 0691-01. Vostre memoire sera honoree a tovt iamais.

Qu’il soit entendv de tovs que ladicte procedvre sera repetee a l’identique povr chacvn des 12 Christz que compte la lignee experimėtale 0691 ; & qu’ainsi elle s’extingue povr iamais.
Aye bonne conscience dv sacrifice vltime que nous cavse la destruction simvltanee de tovs les messies experimėtavx mais sache accomplir l’ouurage sans defaillance, car c’eft la noble tache de havte vue, & qu’elle eft exigee de toi par tes pairs av sein de l’ordre de la Saincte-Inquisition, & povr le bien commvn, & sauuegarder chacvn des debordemėtz qu’occasionne levr fainctete incontrolable.

Crains fort le covrrovx de Dieu, qui eft nostre Maistre, & qui ivge l’ouurage a l’avne dv soin que tv lvi pretes.
Ainsi en eft-il convenv de par l’ordonnance inquisitoriale delivree en nostre nom par Frere XXII-CLXIX. Qu’il en soit fait selon bonne consigne scellee par nous.

Archive - 10 5548-6001 99
Scelle et clos en l'hostellerie Saincte-Morphine