Make Our Planet Great Again #IndignezVous

Le 03/06/2017
-
par Lapinchien
-
Dossiers / Indignez-vous !
THIS IS NOT A METHOD ! Lapinchien se glisse dans la peau du granny lover mondialiste Micron pour défendre hystériquement notre cher planète dans la langue de Katy Perry. Micron, il l'aime la planète, surtout quand elle pullule d'untermensch amorphes qui font augmenter le bonus des actionnaires. Et vazy qu'on fait du compost avec le cadavre des victimes d'attentats ou que je te créé des jardins partagés plein d'OGM dans les usines délocalisées. S'ériger en héraut de l'écologie, une cause abstraite, consensuelle et utopique, tout ce qu'il faut pour redorer son blason de destructeur de nation et faire mouiller les éditorialistes aux ordres qui s'empresseront de relayer la bonne parole. Un texte d'indignation parfait, manichéen et plus vrai que nature (huhu) et qui mériterait amplement ses 666 666 likes et ses retweets à foison.
How fucking dare anyone out there make fun of our planet after all it has been through ?
It lost its ozone, it went through massive pollution. Its temperature increased of two fuckin' degrees.

Its governors turned out to be users, cheaters, and now it's going through a custody battle for any kind of its life forms. All you people care about is... readers and making money off of it.

IT'S OUR PLANET! (ah ! ooh !) What you don't realize is that our planet is making you all this money and all you do is tell a bunch of crap about it.

It is four point fucking five years old ! One of its seasons is called 'summer' for a single reason because all you people want is so much MORE! MORE-MORE, MORE: MORE!

LEAVE IT ALONE! You are lucky it even exists for you BASTARDS!
LEAVE OUR PLANET ALONE! Please.

Donald Trump talked about professionalism and said if our planet was a professional it would have pulled it off no matter what.

Speaking of professionalism, when is it professional to publicly bash someone who is going through a hard time ?

Leave Our Planet Alone ! Please !
Leave The EARTH alone ! Right now ! I mean it !

Anyone that has a problem with it, you deal with me, because it is not well right now.

LEAVE IT ALONE!